Regler

LÆS BRANDINSTRUKSER FOR DEN GAMLE BIOGRAF
- brandinstrukserne kan downloades som PDF. Læs vejledningen og følg instrukserne i tilfælde af brand.

 



REGLER OG NYTTIGE OPLYSNINGER I FORBINDELSE MED LEJE AF DEN GAMLE BIOGRAF

Den Gamle Biograf lejes med en tom rengjort sal, scene, garderobe, toiletter og køkken.

Nøglen udleveres kun mod at depositum på 1000 kr. er indbetalt. Dette indbetales med 2 rate.

Sparekassen Danmark står for udleveringen af nøglen og ligger Østergade 6-8, 9550 Mariager.

Medbring kvittering for betalt leje og depositum.

Efter endt lejemål afleveres nøglen samme sted. (udenfor åbningstid i postkassen)

Hvis ikke andet er aftalt, kan man bruge biografen fra kl. 10.00 til kl. 08.00 næste morgen, hvor salen skal være klar til rengøring.

Vi forbeholder os ret til at inddrage depositum helt eller delvis, hvis:
- ”Den Gamle Biograf” ikke er afleveret i ryddet stand til det aftalte tidspunkt.
- Inventar eller service ikke er intakt og på plads.
- Der ikke er ryddet op på udendørsarealerne.

Er alt i orden, tilbagebetales depositum, dog tidligst 3 dage efter sidste udlejningsdag, ved aflevering af nøglen.
OBS! I kan først få depositummet tilbage, når vores rengøring har sagt god for det.

  1. Ønsker I at benytte køkkenet skal du selv medbringe alle former for køkkenknive, sakse, oplukkere, karklude og viskestykker.

  2. Der er service fremme til ca. 100 personer. Har I behov for mere, bedes I i god tid kontakte et af bestyrelsesmedlemmerne, der kan låse mere ud. (se nedenfor ang. tlf.nr.)

  3. Benytter I komfur, ovn, røremaskine, kaffemaskine, køleskabe, fryser og opvaskemaskine, bedes I nøje læse de instruktioner, der sidder i ringbindet i køkkenet og følge dem.

  4. Af hensyn til vores naboer skal dørene mod Teglgade og Torvet holdes lukkede, og musik skal spilles med rimelig styrke. Ingen musik efter kl.02.00.

  5. De røde brandalarmer er internt varsel. Aktiveres de uden grund, koster det 1.000 kr., da en fra bestyrelsen skal komme og slukke dem.

  6. Lys i køkken og på toiletterne tænder og slukker automatisk.

  7. Lyset i salen, baren og garderoben styres i skabet ved baren.

  8. Der er musikanlæg i pulten ved scenen med forskellig tilslutnings muligheder til PC lyd og billede (projekter: fjernbetjeningen skal tændes på siden og indeholder også en laser), andet lydudstyr tilsluttes via Jack stik, der er også en mikrofon.

  9. Der er trådløst internet overalt i huset:
    1. Tilslut det trådløse netværk "MFK-GAEST"
    2. Åbn internettet / browser, du skal nu taste et mobilnummer, afvent en kode som bliver tilsendt mobilnummeret (max. 45 sek.), denne kode bruger du til at logge på.
    3. Det kan være 3 enheder pr. kode, ellers rekvireres der en ny kode.

Når du er færdig med at bruge biografen, bedes du sørge for følgende:

  1. Gulvet i salen, garderobe, køkken samt toiletter skal være ryddet og fejet eller støvsuget, så biografen er klar til rengøring. Støvsuger og koste står i rummet ved borde og stole.

  2. Bordene og stolene aftørres og sættes på plads sammen med stolene bag ved skydedørene.

  3. Køkkenet, komfur, ovn, røremaskine, kaffemaskine rengøres grundigt efter brug. Der står forskellige rengøringsmidler under bordet ved opvaskemaskinen.

  4. Opvaskemaskinen tømmes, og det rengjorte service stilles rigtig på plads med rigtig antal ud fra skiltene på væggen.

  5. Alle skraldeposer – også brugte papirshåndklæder og madameposerne smides i containeren, som står i gården ved køkkenindgangen.

  6. Flasker og større affald fjernes af lejeren.

  7. Såfremt du har benyttet de smukke udendørsarealer, skal disse afleveres i ryddet og rengjort stand – cigaretskodder fjernes – også fra krukkerne!

  8. Punkterne på tjeklisten bedes udført og krydses af.
    Husk ituslået service.
    Tjeklisten lægges på bardisken til rengøringen.

 

I bund og grund er det ganske enkelt:
AFLEVER BIOGRAFEN, SOM DU ØNSKER AT MODTAGE DEN!!

Håber I får en god fest!

Venlig hilsen
Bestyrelsen for ”Den Gamle Biograf”

Formand:
- Henrik Gertz, tlf.: 22 65 49 22 (spørgsmål til formand og teknik-lyd-lys)

Kasserer:
Birgitte Gertz, tlf.: 22 25 04 20 (spørgsmål til økonomi)

Bestyrelsesmedlemmer:
Pia Boisen, tlf.: 27 28 19 45
Mette Christensen, tlf.: 25 37 34 34 (spørgsmål til lejlighed)
Jacob Christensen, tlf.: 51 86 66 66 (spørgsmål til rengøring og køkken)

Vores sponsorer